0 0 MDL

Intimitate și mister într-o sticlă parfumată

Publicat:

Testat în timp: puteți descrie parțial doar o pictură celebră în 10 ani, dar urmele subtile ale unui parfum simțit odată, pot recrea complet imaginile și viziunile trecutului, amintindu-vă de cineva până în cele mai mici detalii. Mirosurile ne schimbă conștiința, aducându-ne mai aproape de unii oameni sau respingând de la alții.

Povestea modului în care unele femei celebre și-au ales parfumul este foarte curioasă.
Marilyn Monroe a adorat Chanel nr. 5, considerându-le singurele haine de dormit. Audrey Hepburn a fost singurul proprietar al L'interolit timp de trei ani, avertizând: „Nici măcar să nu te aștepți să împărtășesc această minune cu nimeni”. Jacqueline Kennedy și Vivien Leigh, ca femei puternice și autosuficiente, au preferat parfumul JOY care conține note de lemn de santal și mosc. Apropo, decenii mai târziu, „VESELIA” a fost recunoscută ca parfumul secolului.
Coco Chanel era convins că este necesar să aplici parfum oriunde vrei să fii sărutat. Catherine Deneuve a fost și mai categorică: „Prefer să uit cheile decât să ies în stradă fără parfum”.

Există un astfel de caz: o anumită companie serioasă a apelat la parfumieri cu o cerere neobișnuită de a crea un parfum care să „spună BUNA”. Ei au trebuit să combine în mod neînțeles onestitatea, profesionalismul, logica, participarea prietenoasă, dinamismul și dragostea de viață - adică toate acele calități care sunt necesare pentru a crea o atmosferă de lucru sănătoasă într-o echipă de succes. Rezultatul a fost copleșitor - parfumul creat a plutit în întreaga incintă, crescând exponențial numărul de clienți. Prin percepția olfactivă, s-au născut încrederea în sine și o încărcare de emoții pozitive.

Căutarea unui parfum irezistibil unic pentru un parfumier este ca o căutare eternă a Sfântului Graal. Principalul furnizor al paletei de parfumuri, în primul rând, este o resursă naturală uimitoare a lumii plantelor și a florilor. Fără îndoială, trandafirul ispititor este în frunte în acest sens.

Creatorii parfumului inventează mii de variante de noi compoziții, realizând sunetul solo și acordurile universale ale parfumurilor moderne tocmai cu scopul ca urmele parfumate ale amintirilor să ne întoarcă la momentele plăcute ale trecutului și să ne orienteze către un viitor încrezător. Și cum și unde să le aplici, decizi pentru tine, în conformitate cu sentimentele și emoțiile tale din ziua respectivă.

Linia de parfumuri din magazinele de cosmetice Cosmetic Shop este un paradis pentru cunoscătorii sofisticati. Consultanți cu experiență subtilă și discretă vă vor ghida prin „sera” de arome. Pentru tine, te rog, parfumul iasomiei; altora le plac toate citricele combinate cu trandafir sălbatic, dar ești un iubitor de fructe și ardei roz? - "Iceberg", te rog!

O linie foarte tentantă și fascinantă de parfumuri Serjio Tacchini: aromele includ note de ceai verde, lămâie, mosc și cedru. Alege! Poate că în această zi, cu acest parfum, îți vei întâlni destinul.

O atracție deosebită este sticla în care este sigilat obiectul poftei olfactive. Sticle, flacoane, bule complicate evocă uimire la gândul, la conținutul lor parfumat învăluitor. Producătorii și designerii de mărci de parfumerie lucrează la acest lucru cu deosebită atenție.

Se spune că o capsulă de parfum este în prezent testată și atunci când este absorbită prin pori, parfumul va fi eliberat. Există o singură pastilă și există milioane de mirosuri. Nu știu, nu știu: pentru mine este mult mai plăcut să ridici o sticlă frumoasă dintr-un parfum complet nou și să intri în norul „Per Fumum” (prin fum).

P.S. Parfumul trebuie citit ca niște note și înțeles. Concentrează-te pe sentimentele tale, nu pe descrierile verbale. Și încă ceva: nu există niciodată prea mult parfum!
"Buna ziua"!