0 0 MDL

Instruire din grijă: ce stă în spatele serviciului Cosmetic Shop

Publicat:

Toate activitățile noastre de instruire pentru echipă sunt organizate în mod regulat și au un singur scop — să simțiți grija noastră și să beneficiați de cel mai bun serviciu, pentru că noi credem sincer că un client care ne alege din nou și din nou începe cu profesionalismul și atenția noastră la detalii.

Scopul fiecărei instruiri nu este doar creșterea nivelului de cunoștințe sau abilități. Ne dorim ca fiecare angajat să fie cât mai bine pregătit, atent și receptiv la cerințele și nevoile dumneavoastră; consultanții noștri sunt mereu la curent cu noutățile, cunosc fiecare produs de pe raft și ce anume îl face cu adevărat valoros. Legătura noastră constantă cu producătorii, cursurile de instruire oferite de aceștia, pregătirea intensivă a stagiarior, lecțiile de grup și individuale cu beauty-experți, testările – toate sunt pentru ca dumneavoastră să vă simțiți confortabil în magazinele noastre.

Instruirea este modul nostru de a vă spune „suntem aproape” și „sunteți important pentru noi”.

În cadrul acestor traininguri, consultanții fac cunoștință cu noutățile, testează produsele, primesc informații cât mai complete despre ele. Pentru a ști exact care vi se potrivește. Analizăm situații complexe, elaborăm împreună scheme universale de îngrijire, care mai târziu pot fi adaptate cu ușurință la cerințele fiecărui client. Studiem funcționalitatea fiecărui ingredient și compatibilitatea acestuia cu altele, pentru a putea alcătui cu ușurință planuri individuale de îngrijire a pielii sau părului, cu eficiență maximă.

Pe lângă instruiri, fiecare consultant al echipei noastre, indiferent de experiență sau vechime, trece periodic prin testări obligatorii și verificări ale cunoștințelor. Acest lucru este necesar pentru ca noi să fim mereu siguri de competența lor și de actualitatea abilităților profesionale, în conformitate cu ultimele standarde și produse noi.

Testările ajută atât la identificarea punctelor forte ale fiecărui specialist, cât și la determinarea domeniilor care necesită instruire și dezvoltare suplimentară. De aceea, fiecare client poate fi sigur că în magazinele noastre va primi ajutor calificat, recomandări competente și o abordare individuală.

Abordarea individuală este „cartea noastră de vizită”: vă vom descuraja sincer să cumpărați un produs la modă dacă nu vă va aduce beneficii pielii, vă vom propune soluții care funcționează anume pentru dumneavoastră și nu doar repetă recomandările generale. O astfel de abordare ajută la evitarea cheltuielilor inutile, a iritațiilor sau a deteriorării stării pielii, oferind un rezultat vizibil și de lungă durată.